Кошик порожній
Разом
без доставки
0 грн
Доставка
Оформити замовлення

Відкрийте доставку Mixfood в своєму місті

Понад мільйон виконаних замовлень

Компанія Mixfood заснована у 2010 році. За час розвитку ми зібрали цінний досвід та виробили успішну франшизу сервісу замовлення їжі.

Ринок доставки їжі в Україні постійно зростає, досягнувши $300 млн. у 2021 р. (Forbes). За нашою статистикою (збігається з McKinsey) це 15-20% щорічно, з 2015 до 2022 року. Потенціал зростання – десятки разів. Наприклад, ринок доставки їжі у Великій Британії — $3,3 млрд (Statista), де лідер Just Eat робить 1 млн замовлень на день.

Запрошуємо вас на цей зростаючий ринок. Організуйте доставку піци, суші, шашликів та інших смаколиків у своєму місті. Надаємо сайт, додаток та навчаємо роботі.

Концепція: доставка їжі з ресторанів, піцерій, суші-барів: прийом замовлень нами та виконання доставок партнерів. Доставка продуктів із супермаркетів.
Звідки
Маріуполь, Україна
Територія розвитку
Україна
Старт франчайзингу
2014, січень
Заробіток
Відрахування з продажу від закладів-партнерів (доставка та самовивіз), плата за доставку
Окупність
Від 6 місяців
Зручний сайт та додаток
Своя система логістики
Мультізамовлення - доставка з різних закладів в одному замовленні - такого нема ні в кого в Україні
Сервіс замовлення столиків для закладів-партнерів
Відгуки замовників як соціальний доказ - з фото, оцінками та рейтингом
Спеціальні термосумки власної конструкції під усі види замовлень
Фінанси
Вступний (паушальний) платіж*
it-система (сайт, додатки) для вашого міста, навчання роботі, інструкції (всі операції: технологічні карти, персонал, заклади-партнери, реклама), преддоговори з мережами (Мафія, Крила, NYSP та інші)
Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса
200 000
Обласні міста
30 000
Інші міста
15 000
Інвестиції
сума вкладень до виходу на операційний (щомісячний) прибуток
Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса
300 000
Обласні міста
150 000
Інші міста
100 000
Роялти
Перші 3 місяці - без роялті
Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса
10 000
Обласні міста
5 000
Інші міста
1 000
Фінанси
Київ, Львів, Харків, Дніпро, Одеса
Обласні міста
Інші міста
Вступний (паушальний) платіж*
it-система (сайт, додатки) для вашого міста, навчання роботі, інструкції (всі операції: технологічні карти, персонал, заклади-партнери, реклама), преддоговори з мережами (Мафія, Крила, NYSP та інші)
200 000
30 000
15 000
Інвестиції
сума вкладень до виходу на операційний (щомісячний) прибуток
300 000
150 000
100 000
Роялти
Перші 3 місяці - без роялті
10 000
5 000
1 000

Понад 500 закладів уже з нами

Швидкий старт
Швидкий старт

Після підписання договору ви отримуєте:
- набір промоматеріалів,
- комплект термосумок,
- Перші 3 місяці без роялті.

І одразу готові працювати!

FAQ

Кому потрібна доставка?
Кому потрібна доставка?
Бізнеси, пов'язані з їжею, мають найбільші аудиторії, бо їдять усі і завжди.
Це зручно. Захотіли їсти, а їжі нема. Бутерброди, пельмені, йти до магазину чи замовити доставку? Суші зробити самим неможливо. Свято для колег на роботі – їжу принесемо з дому? Увечері чекаєте на гостей - готуєте з обіду? Звісно, зручніше доставка їжі.
Зручно, але не всім доступно? Наше спостереження – так, люди з низьким доходом мало замовляють доставку. Хоча і по ним пік після зарплат та авансів. Але якщо доход людини від 500 доларів на місяць, вона вже може 3-7 разів замовити доставку. Ні, таких людей не мало, це середній дохід працюючої людини.
Є ті, хто воліє замовити та забрати замовлення сам. Для таких на сайті опція "самовивіз", тому тут теж заробите. Але й такі згодом усвідомлюють зручність доставки.
Ми організуємо безкоштовну доставку від 250–300 грн. Це рівно чи нижче середнього чека. Замовляєте із наших закладів 2 піци - доставка безкоштовно. Навіщо тоді їхати до закладу, витрачати час та бензин? Ще привезти холодну піцу, бо нема термосумок.
Доставка їжі, якщо це робиться за світовими та нашими стандартами: смачно, швидко, безкоштовно – зручна послуга, яка вже стала частиною звичного життя мільйонів українців. Ринок зростає: люди пробують доставку, чують від знайомих, замовляють на роботі - подобається, а до хорошого швидко звикають, включаючи в свою повсякденність.
У місті вже багато конкурентів
1. Конкуренція це ок. Отже, на ринку гроші. Свою частину за хорошої роботи ви отримаєте.
2. Не всі на перший погляд конкуренти такими є насправді. Задаючи у пошук «доставка їжі (ваше місто)», половиною результатів будуть сайти-агрегатори, доставка їжі через таксі, доставки самих закладів – це не прямі конкуренти. Організаційно на ринку вас відрізняє те, що ви доставляєте із різних закладів. Люди починають з піци та суші, завтра – шашлики, післязавтра захотілося пельменів, а таку різноманітність не дасть жоден заклад зі своєю доставкою. Більше того, це майбутні партнери, які будуть раді передати замовлення на виконання: ми доставляємо замовлення закладів, якщо у них не вистачає кур'єрів.
Багатьом закладам, які мають до 10 замовлень на день, буде дешевше скоротити свою доставку, викликаючи за потребою нас, т.к. витрати на утримання кур'єрів, паливо, обробку вище за дохід від невеликої кількості доставок.
3. Прямі конкуренти, як і ми, мають сильні та слабкі сторони, що використовуємо. За нашими плечима досвід як входу на конкурентні локальні ринки, так і утримання своїх міст. І хоч на перший погляд ми схожі на всесвітніх конкурентів, насправді існуємо в різних форматах: співпраця із закладами, умови, підхід до кур'єрів, способи замовлення, позиціонування, робота з клієнтами - інші. За підсумками у нас в більшості різний список закладів, різні зони доставки, умови, акції. Ці відмінності розводять нас від прямого порівняння та конкуренції.
4. Ринок України величезний і далекий від насичення. Ми здебільшого поки що "вирощуємо" клієнтів, разом створюємо культуру замовлення їжі, а не конкуруємо.
Нині війна, не до того...
Саме зараз вікно можливостей. Населення міст на заході країни побільшало через біженців і підняло місцеву купівельну спроможність. Закрилася "Ракета" - велика компанія з доставки їжі, яка багато вклала у популяризацію культури доставки їжі, залишивши величезне порожнє місце на ринку.
Знову запустився Макдоналс.
Люди їдять завжди. 2014-го замовляли, і ми їздили, і у війну замовляють - працюємо.
Нині час захопити ринок свого міста. Такі можливості відкриваються рідко – час сьогодні можна порівняти лише з початком карантину по короні. Не чекайте на кінець війни, після перемоги вже потрібно працювати і швидко рости, а не відкриватися.
Діють міжнародні фонди, програми фінансування переселенців, гранти для підприємців від "Дії". Подавайте проект філії доставки їжі з франшизи під грант. Допоможемо з заповненням заявки та розробкою бізнес-проекту.
* Акція на період війни – знижка 50% від стартового внеску всім. Ветеранам та біженцям – додаткові бонуси.
Скільки грошей я зароблю?
Це залежатиме від багатьох факторів, у тому числі від того, наскільки добре ви:
- задовольняєте потреби замовників,
- реалізуєте інструкції франшизи і будете їх дотримуватись,
- наймайте та розвивайте висококласний, орієнтований на клієнта персонал,
- працюєте з популярними закладами.
Наші розрахунки з відкриття у нових містах створені на основі даних існуючих філій. Ви можете отримати розрахунок прибутковості у вашому місті через форму в кінці сторінки.
Чому Mixfood?
Ми виконали понад мільйон замовлень - тобто повторили мільйон разів одну операцію - і непогано натренувалися. "З'їли собаку", багато собак у цій справі. Навіть знаємо усі жарти, які можуть сказати клієнти. Ми систематизували процеси, відточивши потрібне, прибравши все зайве. Знаємо ще багато напрямків для покращення, бачимо як розвиватись далі.
За роки роботи пройшли від доставки з саморобними термосумками на маршрутках до всеукраїнської компанії, одного з лідерів ринку. Обійшли та пережили колись провідних "ЕкіпажСервіс", "Еда.юа". У рідному Маріуполі спочатку забрали весь ринок у місцевих таксистів, поглинули тодішнього лідера "400040", а інші конкуренти, як "Єліпілі24", закрилися. До початку війни у всесвітньої компанії-конкурента у Маріуполі було 5 закладів-партнерів, з яких лише 2-3 приймали замовлення. У Ракети – близько 10, у Mixfood – більше 70.

У франчайзинговому пакеті, який ви отримаєте, буде чіткий організаційний план роботи філії. Те, що ми будували шляхом проб і помилок 5 років, ви зробите за 1 рік.
Рекламний план містить лише перевірені методи реклами, що працюють у нашій галузі. За багатьма формами реклами є шаблони та макети, куди потрібно лише вставити ваші дані та телефони.
Створена it-система працює та приносить замовлення.
Вступаючи до нашої команди, ви отримуєте наш досвід, технології та швидко йдете вперед.
Як відбувається створення філії?
Розроблено поетапний план розвитку. Кожен етап містить модуль навчання та список завдань, що потрібно виконати для переходу на наступний рівень. Основні стадії:
1. Теоретична підготовка франчайзі: дистанційне навчання веденню підприємства та роботи з it-системою.
2. Організація роботи із закладами-партнерами: аналіз ринку, навчання переговорам, тренування. Далі додавання перших 10-15 закладів.
3. Запуск роботи філії: початок виконання доставок закладів. Старт реклами за трьома напрямками: у соціальних мережах, в інтернет-ЗМІ, в офлайні. Початок прийому замовлень клієнтів.
4. Набір кур'єрів. Поетапне введення за змінами, в залежності від кількості замовлень.
5. Запуск колл-центру. Введення операторів для обробки замовлень та контент-менеджера сайту (до того це робить Франчайзі).
План побудови філії розрахований на 10 місяців.
Йде розвиток інструкцій роботи, в Адмінці – база знань, що оновлюється.
Є загальний чат франчайзі для обміну досвідом, вироблення ідей, спілкування.
Допомагаємо на всіх стадіях, консультант по франшизі завжди на зв'язку.
Якщо ви шукаєте робочу ідею бізнесу з невеликими вкладеннями та швидким запуском, готові працювати - франшиза служби доставки їжі - гарний вибір.
Зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном: 098 06 28 923
або через форму